Aj.

Utgång igår, den var väl måttligt kul. Stället var fullt med tjockisar och personer som hade druckit en aning för mycket redan vid elva. Men det är alltid kul att se tjcoak människor "groove on". Härligt. Favorit dj:n var där också med ett jäkla humör. Fråga: Ville jag glida ner för en trappa och använda smalbenen som skidor och tappa ena skon i farten? Svar nej. Ville jag att två tjocka killar längst ner skulle se detta och säga: "Höhö, hur gick det där till? Lite mer vatten till dig kanske? Ta hand om henne ikväll höhö". Svar nej. Försök själva att balansera i 10- centimeters klackar i skor som dessutom är för stora. Nej men försök det och kom sedan tillbaka och fråga om jag vill ha vatten. IDIOT.

Fråga två:
Ville vi bli förföljda av en lång man med sjal hela vägen hem? Icke. Så vad gjorde vi? Jo, vi sprang in i en annan port, gömde oss i en tvättstuga full med spindlar för att sedan runda av kvällen med en french hotdog.

Så, slut på detta. Nu ska jag halta vidare med mina sönderslagna smalben. Hej hå.

Och för övrigt så är ni idiotkillar på min Dumlista, för alltid.

Kommentarer
Postat av: Q

Den här händelsen förgyllde min dag, går med en lite smått nöjd leende på läpparna och ser mig dig framför mig så graciöst glida ner där. HAHA skadeglädjen är här!!!

2007-10-14 @ 14:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback