Dancing on the edge of danger

Jag har gått under jorden, som ni kanske har märkt. Detta är det första livtecknet. Jag funderar på att begrava mig under sängen i uppskattningsvis en vecka till. Utgången i onsdag blev vild, minst sagt. Men otroligt kul! Om man bortser från vidriga killar som vägrar inse att man inte är intresserad så man måste ta till ett beprövat knep, spela lesbisk. Idioter.. Idag har jag börjat återhämta mig, igår talar vi inte om. Så idag har jag lekt runt på stan med Terron, vi letade lite toppar till henne och jag fann ett par snygga pumps. Lina i högklackat? Jo, vänj er med tanken.

Som sagt, nu är man ensam hemma och det märks att det är en oban situation, det är massa att ta hand om, man diskar, tvättar och blir nojjig om det kommer smuts på en nystädad diskbänk. Usch. Jag tackar ja till frihet och en egen lägenhet men nej till det praktiska skiten som följer med. Finns det husor nuförtiden? Om, ring mig snarast ty detta håller inte i längden!

Och helgrapport får ni ingen, jag känner helt enkelt inte för det. Men ni kan få en dumlista!

Jag hatar denna vecka:

1. Teknologi som inte fungerar, jag betalar pengar för något och då ska det fanimej fungera när jag vill det. Idag gick en mus sönder lite olyckligt sådär, och tv- kontrollen kan ha åkt rakt in i fönstret av någon anledning..
2. Mammor på stan som använder deras barnvagnar som vapen! De liksom skjuter dessa moderna stridsvagnar framför sig och bryr sig inte om de kör över en duva, en pensionär eller mig. Jag hatar er och jag hoppas att ni blir överkörda av något större ting än en barnvagn.
3. Återigen barn som icke kan bete sig; jag sprang in och handlade godis i min lilla godisbutik. Då ställer sig en snorig rödögd unge med potfrilla och för stora skor framför mig, jag snubblar halvt över hans ubåtar till skor och sedan "råkar" denna lilla ängel välta ner en halv hylla med godis. Som han liksom inte bryr sig om. Du kommer att bli en olycklig person under tonåren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback