Depp/ pepp

Lill- lördag. Jag gillar onsdagar, nu när man har blivit en slacker har man upptäckt att det går många bra tv- serier då. Skandal? Nej, men mitt liv tycks ha blivit lite lustigt. Imorse var jag superdeppig och kände ingen lust alls för något, inte ens shopping. Jag tyckte synd om mig själv, kände mig ensam och allmänt äcklig och sjuk. Inbillning såklart, men känslan fanns där. Men vips, min alltid så positiva mor kommer in, tvingar upp mig ur sängen och jag blir genast på bättre humör. Så nu är jag på väg ner på stan för att klaga/ kommentera alla människor. Det vet jag att jag mår bra av.

Tänkte också kika på lite skor, nya handskar och strumpbyxor. Riktigt sugen på några i färg men det känns inte riktigt som jag, så vi får se! Men ibland tror jag att vi inbillar oss att vi kanske är lite nere eller deppiga när det egentligen bara är småsaker, så kanske det går när man har haft ett problemfritt liv?

Idag vill jag stampa på någon jag ogillar samtidigt som låten "Rag and Bone" spelas upp högt.
Idag vill jag hitta något att köpa, as usuall..
Idag vill jag äta godis, men får icke, svinigt.
Idag undrar jag hur det känns att vara man.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback