Förkylning, förvirring och ensamhet

God eftermiddag. Idag hatar jag barn mer än någonsin, har ålderskris och tror att alla runt omkring mig ska trilla av pin. Förmodligen stämmer inte detta, och jag tänker inte vara seriös och börja tala om döden. Döden och jag har kilat stadigt hittills, men nu är nojjan här. Hur klarar man av någons död?

Gårddagen blev lyckad, och sådär skönt lugn men rolig. Som alltid när det finns en pava skumpa i Qarros och min närhet så blir det en jävla massa tugg som ingen förstår egentligen, massa skratt, fula miner och hetsätning av vindruvor. Idag är jag svinförkyld och känner mig risig, men det känns skönt på något vis. Ska ta ett bad, kika Gudfadern och sedan ha ett filmmaraton. Med mig själv såklart, ty jag har ingen bekräftelseidiot i mitt umgänge. Det suger. Jag gillar dock att vara själv ibland, men det skulle inte skada med någon ny fräsch bekantskap. Så, nu släpper vi det. Nu ska jag trixa ihop något litet plagg och lyssna på Robin Hood soundtracken, I like it.

Snart snart så kommer det bilder på nya plagg, har säkert en 10 st, men tar mig aldrig tid att ladda upp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback