Hur kan man bli så äckligt vidrig?

Ja. Då var man tillbaka, man gjorde väl av med en halv våffla i kalorier kanske? Hur ska det vara möjligt att gå ner i vikt när man är tämligen normal? Missförstå mig rätt, en väldigt fet person har ju fan förtur. Dessa kan ju tappa 25 kg på två månader på grund av deras massa. Inte förstår jag hur man kan komma upp i en sådan vikt att man kan tappa 25 kg och ändå inte vara normalviktig. Men för oss normala, vad finns det för bra knep då? Bli överviktiga för att sedan toktappa 25 kg kanske..Jag blev totalt utslagen av Erik, ingen chock direkt. Jag vann ett set, tjohu. Och nu är jag dödstrött!

Jag vet att alla bloggar om denna dödsmisshandel men jag känner att jag bör nämna det i varje fall. Jag tycker det känns helt jävla sjukt att något sånt kan ske i Sverige, det känns bara helt osannolikt. Och dessa killar är flera år yngre än vad jag är. Hur kan man krossa den linjen så jävla övermycket att man sparkar ihjäl en oskyldig kille helt och hållet? Detta berör nog många men jag vet hur många gånger min bror har blivit utsatt för oprovocerat våld och då har han kommit undan relativt lindrigt, en hjärnskakning, blåmärken, skärsår. Men flera av hans vänner har tagit emot mer smällar än vad en ung kille idag ska göra. Och på något sätt känns det som att det anses "normalt". Sjukt. Och jag lider verkligen med hela hans familj och vänner. For what it's worth..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback