Jo tack, jag mår fint!

Så, hur mår jag? Jag mår bra tack. Men det skulle inte skada om jag fick lite sympati. Lägg in en stöt vet jag.. Nej allvarligt talat har alla gått och blvit sjuka, självklart. Alla är sjuka och det inkluderar mig, men jag kör en ny taktik. Jag försöker tänka bort förkylningen, det är huvud VS. kropp. Just nu står det faktiskt 1- 0 till huvudet. Jo, mitt positiva tänkande går ta mig fan suveränt men spåren av Snällskolan sitter kvar i mig. Varje kväll tänker jag på vad jag har att vara glad för, vad jag är bra på och varför jag är utomordentligt bra. Detta har givit mig svåra sömnstörningar då ni kan tänka er att det tar en timme eller flera att gå igenom vad jag är bra på. Det gillar jag, att gå igenom allt jag är bra på.

Ibland när det är riktigt svårt att sova brukar jag tänka på all ondska jag har lyckats sprida under dagen, på vilka, varför och hur man skulle kunna göra det ännu bättre nästa gång. Sen somnar jag med ett litet leende på läpparna. Tryggt vetande att jag är min egen härskare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback