Kommer jag klara det vuxna livet?

Ville jag ha strömavbrott i över en timme? Svar nej. Det ville jag icke. Usch, fick ju årets panik här hemma och började skruva och pilla på massa proppar och muttrar. Det är ett under att jag lever. Sen visar det ju sig att hela Vasastan och Östermalm har strömavbrott, jaså sa jag och löste korsord en timme.. Det var idag jag insåg att jag kommer få det jävligt tufft när jag bor ensam, ska jag vara vuxen nu? Ska jag klara av räkningar, mat, frukost, städning och telefonsamtal helt själv? Usch, jag ryser av tanken. Men är läskigt tacksam för lägenheten man kommer att få, det börjar närma sig!

Men som sagt, jag måste ha minst en tvåa och någon att bo med första tiden. Therese, du står som du mycket väl vet som kandidat! Nu ska jag sy klart min flummiga klänning, bilder kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback