Lägenhetsvisnigen!

Lägenheten var förresten jättefin. Men den hade en del brister enligt mig, men man kan inte förvänta sig för mycket kanske. Jag får nöja mig med att den ligger i Vasastan vilket jag gillar. Men trapphuset var sådär, hissen ogillades, det var relativt små rum men högt i tak. Fina golv och fönster, bra planerad, fula dörrar inomhus då jag vill ha spegeldörrar. Går säkert att byta men men. Annars var den fin! Nu ska vi kolla på den andra som låg på Torstenssonsgatan, tror gatan hette så. Den verkar väldigt fin.

Men summan av kardemumman, jag måste sänka kraven och acceptera det man får. Det kommer ju aldrig ske, jag kommer att gråta mig till sömns om jag måste flytta till något lutet skyffe på söder..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback