Nej tack!

Hah! Lägenheten igår var en katastrof, jag kan inte ens börja att berätta om den. Min familj gick därifrån i en chock. Det kändes så fruktansvärt skönt att komma hem till denna lägenhet, det kommer att bli tufft att flytta tror jag. Man kan inte klaga på en två men det är ju fasen mer än hälften av den kvadrat man bor på nu. Hjälp. Snart ska jag kila iväg på en ny visning, i Vasastan ligger denna, rätt nära där man bor nu. Får se vad domen blir efter 14 idag.. Jag är lite rädd. Det är en 2, 5, men en liten sådan, uuh.

Jobbletandet har jag totalt lagt ner! Jag skiter faktiskt i om jag skulle hitta något eller ej, att jobba känns inte alls som en grej jag skulle ja lust med just nu. Jag lever alldeles för bra för det.

Igår traskade vi två idioter (designerduon?) jag och Qarro till Terrons nya jobb, vilket röj. Vi intog tronen och satt och kommenterade absolut allt och alla. Det är det vi är bra på, och vad är det för fel med att ha åsikter om folk? Jag önskar verkligen att någon skulle våga säga vad som är fel, fult eller hemskt med mig. Så seså, kör en lista i kommentarsfältet vet jag? Jag vet ju att det kan bli rätt svårt, men n¨got måste väl folk störa sig på?

Kommentarer
Postat av: anonym

en sak är irriterande, du verka tycka om qarro rätt mycket..

2007-10-23 @ 17:20:12
Postat av: Terron

Kommenterade ni mig kanske?
:)

2007-10-23 @ 17:56:57
Postat av: Anonym

Det kan vi mycket väl ha gjort / Torsten

2007-10-23 @ 18:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback