Spånhuvudet har talat

Saker är ju kanske mindre komplicerade än vad jag förstår. Det handlar nog bara om en vana, det är helt enkelt så det är. Men jag skulle vilja bli en sån där turbo- person som kan hantera tusen saker samtidigt och vara grym på det mesta. Idag har jag diskat för hand och stoppat i kläder i tvättmaskinen och jag känner att det räcker. Jag har inte kommit så långt att jag verkligen sätter på maskinen, nej nej. Och nu sitter jag och väger på om jag ska gå och handla, det känns långt till affären trots drygt 50 meter. Är man spoiled? Jag tror att jag bara är ovan vid situationen. Jag ska nog handla, men då är frågan om man kör cykeln eller inte. Och hur mycket mjölk orkar man bära? Vilket hemskt patetiskt inlägg, men så ser det faktiskt ur just nu. Middagen kommer att bestå av mozzarellasallad och omelett på sin höjd. Ty jag är faktiskt ingen mästerkock, det kan jag erkänna.

Äe, nu avlägsnar jag mig. Måste styra upp en inhandling, kan det bli roligare? Terron, om det blir som vi talat om ska vi ALDRIG handla på helger, det förstör en helt och hållet!

Kommentarer
Postat av: Terron

Nej usch, det skippar vi.
Om det nu inte är kläder eller annat skoj förstås. :)

2007-10-07 @ 12:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback