Svikare!

Jösses vad ni sviker mig när jag inte bloggar! Svin! Min dator har varit lite skum på sistone och jag har haft fullt upp, med vad framgår inte riktigt. Igår hade jag en skön slappardag på Terrons nya jobb, det ska bli mitt nya veckonöje. Sedan har jag haft en hektisk vecka med massa tokiga idéer och skisser. Jobbat "övertid" en hel del, men det är för en god sak. Alla galgar börjar ta slut och mitt rum ser ut som, ja, en väldigt flummig konsthall. Det är inte riktigt min grej att ha saker överallt men nu tycks jag få inspiration från det, so why not?

Vad händer mer..Inte mycket. Har lite smått ångest för att "skolan" börjar på riktigt snart igen, i november ska jag bänka mig. Det känns både skönt och jobbigt. Skönt att träffa alla idioter igen och få lite rutiner. Sen kan jag börja träna på riktigt när skolan har börjat vilket är en lättnad! Min kropp känns inte som det ska, känner mig liksom förslappad. Försöker ta bort den ångesten med 25 minuters galet hoppande på studsmattan hemma men den tycks vara kvar efteråt. Jaja, det får vi helt enkelt styra upp i november. Helgen blir tämligen slö känner jag. Har varit för mycket utgångar på sistone, jag har till och med börjat inbilla mig att min hy har åldrats drastiskt senaste månaden, kan det stämma? Jag ska väl försöka dra ut någon imorgon för en liten utgång, men ikväll blir det filmkväll! Och på söndag ska jag kolla på en lägenhet, en trea först och främst. Hoppas hoppas att den är fin!

Middagsdags för mig, en trevlig helg önskas trots min bitterhet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback