Vad sker? Eller snarare sagt; vad sker inte?

Jag ska bli överviktig, förstår ni vilken lycka? Varenda gång någon är dum, inte släpper in en, är spydig eller liknande kan man helt enkelt bara skylla på att man är överviktig och att det där minsann är diskrimenering! Men vad kan vi normala människor skylla på? Inget.

Min "byta- ut- grovt mjukt bröd- mot- knäckebröd- dieten" har gått i stöpet. Hur fasen gör man då? Jag gillar mat, varför skulle man plåga sig själv med att inte äta, det är bara trams. Mer grönsaker får jag inte i mig, inte en enda faktiskt. Jag hatar det. Jag äter mina bestämda mål och motionerar som en tok, försöker i varje fall. Men inget! Inte ett smack! Jag kör en uppdatering om två veckor igen. Då jävlar ska det ha hänt något annars kommer jag att satsa på det motsatta, att försöka bli överviktig..

Nu ska jag trycka i mig nybakade bullar, ty det är helg och då får man äta sötsaker, bullshit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback