Del 12

Det går inte, det går INTE! Nu vill jag verkligen mörda någon. Det här kommer att urarta i en katastrof, inte mig emot men ta skydd. Jag är två personligheter, det går inte att strida emot den ena sidan. De måste samarbeta och det har de inte gjort idag. Jag har haft 7 nervösa utbrott och 3 snälla utbrott. Överdrift.. Gud skapade inte mig för att vara snäll, det bara är så. Å andra sidan kan Gud dra åt fan! Jag känner mig smått ostabil i mitt humör, men jag tänker inte ge upp så lätt. Tyvärr Qarro, JOBBIGT! Jag försöker verkligen, de gör jag. Ni anar inte hur mycket humor och kraft jag offrar varje dag för attinte säga/ göra/ visa något elakt. Jag har inget liv kvar, det enda jag har kvar är hoppet. Hoppet om att bli en bättre människa. Så med detta sagt kommer en redovisning med dagens goda gärningar:

1. Sa att Christian hade en ny jacka.
2. Höll upp dörren åt en obetydlig liten varelse.
3. Skrattade inte när en farbror höll på att snubbla.
4. Höll upp dörren åt farbrorn när han höll på att snubbla.
5. Frågade hur den rackarns farbrodern mådde efter snubbeltragedin.
6. Sa förlåt till en kvinna på tunnelbanan som jag råkade armbåga i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback