Del 15

Dagen började finfint och jag var riktigt taggad för att göra goda gärningar. Vilja är en sak och handlingskraft en annan. Här kommer dagens:

1. Berömde far för hans fina val av kläder.
2. Sa att mor såg v'äldigt fräsch ut, trots åldern..
3. Hängde upp ett plagg i butik som icke jag hade haft ner.
4. Sa förlåt för att jag skymde en killes sikt i en spegel.
5. Skrek "ursäkta!" efter en tjej som jag förmodligen (ej säker ännu) hade petat i ögat med mitt paraflax.
6. Bjöd ett äckligt emo på en cancerpinne som ej var min.
7. Gav 20 riksdaler i dricks till taxichauffören som var tråkig och korkad.
8. Var snäll mot en man som försökte ragga.
9. Gav vindruvor till Terron.


Förvänta er fler punkter senare, de komer bara att trilla in! Så är jag också fruktansvärt taggad på utgång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback