Den positiva atmosfären är som bortblåst

Åt helvete med positiva Lina denna dagen. Jag försökte verkligen, jag vaknade och var glad, jag åt en supersmarrans frukost, byggde god lunch, såg bra film och tog en härlig promenad. Jag köpte till och med en tidning (som var värdelös). Men, nu är jag på världens vidrigaste humör och vill verkligen strypa någon. Jag vill känna hur luften går ur någon på grund av mig i detta skede.

Idag hatar jag det mesta men detta är mest proriterat:

1. Pensionärer som tar plats och tror att man ska sympatisera med dom bara för att deras hud numera är som pansar och ser ut som russin.
2. Småbarn som låter för överjävligt högt och inte har någon pejl på hur man bör bete sig.
3. Deras mammor som tycker att det är hur gulligt som helst att lilla Ragnar springer omkull mig och smetar snor på min jacka.
4. Fula personer som sätter upp någon sorts mur/ försvar just för att de är så fula.
5. Halvfula personer som helt enkelt inte syns, usch.

Jag säger en sak: Avlid. Då skulle mina chanser förbättras här i världen avsevärt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback