Ett underbarn är fött.

Jag är totalt nerkärad! Jag älskar mig själv i detta nu och undrar om det är korrekt att vara så här bra? Nu går allt mycket bra, precis allt. Trots sömnlösheten är jag riktigt pigg en dag som denna och har redan gjort min första goda gärning! Förresten fick jag världens bästa idé, eller far egentligen men nu är det min idé. Vi ska filma modevisningen istället för att bjuda in folk, för att sedan klippa ihop, lägga på effekter och musik i efterhand. Det kan bli riktigt häftigt. Och jag har jordens bästa ställe för modevisningen också, jag är ett geni. Bli väldigt avundsjuka mina vänner. Först ut är Therese på tisdag, öppet för allmänheten, kom 15: 00 utanför min port!

Kommentarer
Postat av: Terron

Du är inte rolig nu.

2007-09-13 @ 14:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback