Första dagen på det nya livet?

Livet leker utomordentligt jäkla bra nu! Kanske för att Snällskolan är slut..? Vem vet, men ondskan är fan så mycket roligare i varje fall, så mycket vet ni också. Idag kilade jag och mor på bio, såg Svarta Nejlikan, rekomenderas faktiskt! Galet mycket äckligt folk på staden bara, fy. Vi gick som rädda små lamm längs väggarna. Tänkte köra lite shopping men slutade med att jag sydde ihop en topp istället, funkar ju det också (?).

Idag vill jag jaga barn i mask, stora händer, en krökt rygg och käpp såklart till La Belle Et La Beté- Babyshambles. Är det något jag vill jag göra så är det det. Styr upp det så kan det bli en ännu bättre dag! Det är jag alltså tacksam för idag, att jag har fått nöjet att tänka den tanken, plus att jag var fruktansvärt cool och snygg idag. Det var väl en bra tacksamhetslista?


  
Trams, färgkaos och nytt sytt! Ser jävligt skumt ut men icke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback