Lemursvans

Sömnlös ligger jag om nätterna och tänker, jag är en tänkare. Så mycket vet jag i varje fall. Det går inte att slå bort och jag måste tänka igenom varje liten del i en tanke mycket noggrannt innan jag kan gå vidare i mina avancerade tankeprocess. Detta är jobbigt men det finns ett ljus i denna svacka; jag får så satans bra idéer om nätterna! Jag vet inte varför men hela mitt huvud fylls med shyssta tankar och idéer. Jag har svaret på allt, lösningarna för alla och tips som är av högsta klass. Men jag börjar dock att fundera på om detta är ett hälsosamt tillstånd jag är i? Det kanske är ett tecken på att jag är ensam och har för mycket fritid? Jag kanske är sjuk och galen? Jag kanske är ägare av två hjärnor? Eller så är jag helt enkelt den nya Einstein.. Den som lever får veta, men jag tror dock på det sistnämnda alternativet!

Så, vill ni ha tips/ lösningar från oraklet Lina så finns jag och min superhjärna tillgänglig någon gång efter 00: 45!

Kommentarer
Postat av: Terron

Förvänta dig ett samtal!

2007-09-06 @ 21:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback