Söndagar är brutala?

Åh, så härligt bakis man kan vara en söndag. Skulle ju ha tränat men det sket sig totalt då jag vaknade upp runt 13. Men morgonen kunde inte ha börjat bättre; vaknade till doften av nybakta frallor och nybryggt kaffe! Underbart. Ibland kommer man på att man har det äckligt fint. Det är jag tacksam för idag kanske? Plus att mor och far förstår att jag och bror inte gärna går upp till farmor frivilligt, därför fick vi en liten summa pengar och nu kan jag klara mig några dagar till, woho. Ibland inser man att man kanske är lite vidrig, tog bilen ett kvarter, stannade 10 minuter, fixade lite mat och inkasserade sedan. Men, kärleken finns ju inte riktigt där så de får skylla sig själva.. Mutning är det enda rätta; redan på sjukhuset med farfar så såg jag till att få två gosedjur (besatt?) för besväret att åka till Danderyds Sjukhus och hälsa på. Redan då visste man vad man ville ha, och då var man 7 år fyllda. Då kan ni tänka er hur fasen det har utvecklats nu, scary..

Therese du var fan vrålbra igår, blir lite blöt i ögat. Jag menar här sitter jag och bloggar om ingenting, syr en bit och dricker för mycket vin medens du kämpar och jobbar. Förresten kommer vi på lunch på torsdag, då vill jag ha lyx och svingod mat. Inget annat.


Kommentarer
Postat av: Terron

Ajavisst!

2007-09-23 @ 17:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback