Back to basic


Hej världen. Idag sa jag upp mig. Jag gav mig själv sparken och lät mig själv gå med fantastiska betyg och avskedsord. Det känns otroligt skönt, bra. Senaste veckorna har varit piss. "Piss?" tänker ni. Ja, skit. Jag kan aldrig bara ta det som kommer emot en, inte när det är obefogat. Jag vill vara glad, ha roligt när jag arbetar och känna mig respekterad. Logiska rätt vettiga tankar enligt mig, inte enligt Zara. Så, nu sitter jag här med skissblock, CV och utan jobb. Och det var längesedan jag kände mig så glad faktiskt. Tyvärr efterlämnar jag mig världens skönaste kollegor som inte bör vara kvar, som inte bör gynna företaget med deras arbetsinsatser men förr eller senare så kommer de inse. Hoppas jag. Tillbaka på ruta ett som totalt omvandlat sig till ruta 20 i mina ögon..

Kommentarer
Postat av: elin

woho! nu kööör vi!

2008-12-08 @ 21:41:27
Postat av: Lina

I'm fucking on ;)

2008-12-09 @ 20:57:24
Postat av: Michaela

Saknar dej !

2008-12-10 @ 11:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback