Dead or alive?

Igår svingade vi till popmusik, dansade tills svetten lackade, hittade nya bekantskaper och höll igång tills min kära vän svimmade. Lovely! Så gårddagen var relativt lugn faktiskt; vild, lugn, vild lugn? Uppenbarligen har jag inga känslor, hjärta eller tankar för min jävla själ var på väg ut ur mig igår. Jag tror att den sitter på plats idag men det tarvades en hel del eltejp och övermanningsmetoder..

   

Sakta men säkert drevs jag ur min kropp, jag hajjar noll. Och varför var Terron ogenomskinlig? Är jag ytlig, är det det ni menar?!

Kommentarer
Postat av: Qarro

Du vet att du är ytlig, försök inte att lura någon stackars jävel som inte känner dig. snygg lugg terr!

Postat av: Linet

Nonsens, det var det värsta!

2008-12-07 @ 19:45:02
Postat av: Terron

Tack Qarro! :)

2008-12-07 @ 21:07:50
Postat av: Qarro

Du vet att det enbart var kärlek!

2008-12-08 @ 19:28:11
URL: http://justmeqarro.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback