Ettan, tvåan och fyran är mina nya vänner

Com Hem har rånat mig på min fritid, de har saboterat min arbetslösa vardag och misshandlat mina kanaler tills de inte pallade mer och drog. Jag är nu ensam med Herr Etta, Fröken Tvåa och Mister Fyra. Ibland finner jag nöje i att kolla på dessa icke- kommersiella kanaler men ibland vill jag vältra mig i amerikanska skitserier, hemska tjockisdokumentärer och töntigt dåliga komedier. Det är en era som nu har upphört, totalt. Jag ska bli en kulturvetare, en riktig sådan, jag ska lära mig allt om hur myror parar sig och bli bundis med Veteran- Tv som går kvällar OCH morgonar. Jag dedikerar mitt liv till SVT, och vill ni veta någonting så vet ni vart jag befinner mig; i min cigarr/ whisky soffa i höger hörna i rummet. Där sitter jag, konstant. Fast. Bestämd.

Nu ska jag titta på "Paraplymördaren", den går på SVT2.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback