Hela mig

Jag är så djävulskt förkyld. Det kan vara vädret, helgen, tunna kläder eller ventilationen i lägenheten. Jag vet inte, inte alls. Det jag vet är att helgen är slut, julen kryper långsamt emot mig, livet är ljuvligt just nu, jag är ett as och är i desperat behov av att få beklaga mig i min alldeles egna klagoblogg.. Vilket jag också ska. Batterier. Jag får alltid, alltid byta batterier till allt i hemmet. Till datormusen, till tevekontrollen, stereokontrollen, klockan och allt annat som har ett sådant litet vidrigt batteri i sig. Jag AVSKYR, fullständigt avskyr batterier. Och det händer alltid när det absolut inte bör hända; man har gosat ner sig i soffan, så bakfull så att man tror att man ä halvdöd och ska byta kanal, man vill zappa. Nejdå, då börjar skiten strejka vansinnigt mycket, man slår lite på den, kastar den några gånger mot golvet, får förhöjd puls, andningen blir tyngre och man inser att man måste överge sin tron för att hämta nya batterier. Helt värdelöst. Jag ska börja bojkotta batteridrivna saker och börja köra utan.

Det var nog det jag ville få ur mig just nu. Det är såhär det kommer att se ut nu mina vänner; jag grinigare än någonsin, rastlös, gladare än någonsin och med en hel del värdelösa obetydliga saker att klaga på och skriva om. Fuck it.

Kommentarer
Postat av: elin

hej sjukling! när du är frisk kan vi väl fika? ska fira chloe på tisdag, så skynda dig och bli frisk! puss

2008-12-14 @ 22:48:03
Postat av: Lina

Well ofcourse darling! Jag är redan på bättringsvägen ;)

2008-12-15 @ 00:23:42
Postat av: Qarro

Jag förstår dig, innerligt! Jag fick hög plus när jag tänkte på din förbannade tvkontroll till din tv, i ditt rum. Den är så förbannat jävlig. Den är kommen från Gud, i'm sure!

Postat av: Lina

Den är den största energiboven jag äger.. Den ska ut!! Ut!! Den är mer sönder än någonsin nu, du ska få kika på den när du är här.

2008-12-15 @ 21:52:27
Postat av: Qarro

Låt mig få äran att kasta ner den på de vidriga pengeltågen!

2008-12-17 @ 17:17:08
URL: http://justmeqarro.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback