Jag äger ett liv



Idag har jag pillat med dessa två, ja inte hela dagen förstås.. Jag är svag för guld, svart och kedjor. Jag gillar kedjor.

Nu har jag smakat på arbetslöshetens sötma i hela två dagar, två hela dagar. Dagar som i antal är två, hela. Jo! Och ja, jag gillar det. Jag går upp, njuter. Dricker kaffe, njuter. Äter frukost, och njuter. Läser en tidning, och njuter. Läser en till, njuter. Går långpromenader och njuter. Trackar vänner och njuter. Köper julklappar, skissar, syr, lyssnar på musik, njuter. Tänker på hur bra jag har det, och njuter. Okej, mina dagar är fyllda med så mycket mer, men det blir alltför långrandigt, personligt och avskräckande att skriva det i offentlighetens ljus. Mitt CV är uppdaterat och vackert, nu kör vi.


Kommentarer
Postat av: Terron

Sen det här med att du är sjukt rastlös och springer ut mot okända destinationer mitt i natten, det är inget vi tar här. :P

2008-12-11 @ 22:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback