Hello and goodbye

Jag har officielt tappat stinget, i det mesta kan jag tänka mig. För en kort period i mitt liv så är jag totalt lugn. Jag vill i varje fall tro att jag är lugn, i själva verket är det vilt som attans på insidan kanske. Med student och allt som hör till, med sommarplaner, framtid och den alltid närvarande Döden. Satan vad jag hatar den, den där jävla pesten som kommer alldeles för tidigt i mångas liv, går det på något vis att döda självaste Döden. Åhh vad äckligt glad jag skulle känna mig då, nöjd.

Träningsvärk, en grej som jag inte har fått uppleva på ett tag, nu är den konstant där. Varför just nu vet jag inte riktigt. Träningen idag var underbar, men som alltid alla dessa vider till människor. Sluta titta och låt mig träna..

Inom en vecka så kommer jag att ta en enorm paus från detta satans bloggande, tills det händer något värt att skriva om förutom min träningsvärk och hur många gånger jag speglar mig under en dag. Missförstå inte detta uttalande som en brist på egoism, tvärtom. jag vill samla på mig så mycket som möjligt så att jag kan spy ut ämnen som handlar om mig.


Jag lämnar eder alla med en god nyhet; jag har blivit 10 000 kronor rikare. En pyttesumma, nja, nej. Belåten är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback