Dubbelnatur

Kom igen! Var lite jävla elaka! Jag är i desperat behov av att hänga ut någon i bloggen, come on! Alla kilar runt och är vänliga, de är vänliga i deras sätt, i deras ansikten, i deras tal och handlingar. Vad sker? Jag misstycker inte, jag gillar glada människor, sådana där lattjo typer som alltid ler. Det gör jag.

Bitter- Lina får ge plats, idag är det kanonväder som min far skulle säga. Jag tog min racer ner till Karlberg för några timmars solning, jag kan inte säga att det gjorde susen. Jag blev uttorkad och röd. Men! Humöret är på topp! Vinet ska inhandlas och som ni vet blir jag alltid, ooh, alltid glad av vin. Alltså inte sådär lite lagom småfull glad utan lycklig. Lycklig ända in i hjärtat, det lilla. Ikväll ska skolgänget fira av stackars Qarro som beger sig mot söder, trist men vad ska man göra? Kedja fast den jäveln? Grillfest i hennes trädgård, mysigt! Nu måste jag pudra på mitt ömsom röda ömson bruna ansikte och bege mig ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback