Förhållande

Förhållande: relation, mellanhavande, förbindelse; kärleksförbindelse, kärleksaffär, kärleksförhållande, liaison, kuckel, prassel.

Nej, det är rätt dött på den fronten. Jag lever i varje fall! Och på onsdag tar jag med mig mitt underbara jag till Gotland för några dagars röjj, får och sand! Underbart. Förhoppningsvis blir jag omringad av vackra människor, ty det tycks vara rätt segt på den vackra avdelningen här i stan. Jag har beskådat en vacker man, som var med en annan vacker man. Och självklart är de homosexuella, (det är i varje fall vad jag tror). En vibb räcker ju. Nej, hej nu!

Kommentarer
Postat av: Terron

Får jag också följa med till Gotland eller?

2008-07-14 @ 22:01:47
Postat av: Qarro

Haha, henns plan är att dumpa dig vid terminalen;)

2008-07-16 @ 16:31:27
Postat av: Terron

Hah, fick följa med :P

2008-07-21 @ 20:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback