Jag vill ha en gut.

Toodles Stockholm! Nu har man kommit hem, närmare bestämt igår kom man hem. Efter en seg och svettig båtresa alltför tidigt på morgonen, en sunkig buss och ett kokhett pendeltåg så var man hemma. Kroppen var hemma men själen kvar på Gotland. Underbara Gotland, om man bortser från fejk- typer och slabbiga klädstilar. Och vad var det jag sa gällande vackra män? Oja, de var definitivt närvarande. En var till och med en gut, och herregud vilka drag; Nunnan. Och piraten, arrgh. Nog om det.

Veckan var toppen, vi hade kalasväder (?), vinet var definitivt närvarande och det bästa är ju såklart utelivet. Och matfest på vår enorma altan. Lovely. Nästa år blir mitt fjärde, kör vi bil då? Jag är sugen på en återresa redan nu. Här kör vi de mer städade bilderna, resten finns i tryggt förvar hemma hos mig. Förkyld/ spritsjuk har man blitt också, så ikväll blir det hemmakväll med mor och goda aquatinis. (Ja, det är en utmärkt combo).

    
   
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback