Läs min blogg! Svikare!

Nu har jag suttit och skummat igenom min blogg i en sisådär två timmar. Fan vad bra jag är. Om någon hade missat det? Om någon mot förmodan hade det, slå en pling så ger jag en lång och vacker förklaring till varför.

Jag har tappat fokus. Har jag någonsin haft fokus? Här? Nu? Då? Jag vet inte. Jag måste härmed införa en gammal grej, ni väljer: Dumlistan= listan där alla välförtjänta svin hängs ut och förnedras. Eller Snällskolan= skolan där man lär mig bli snäll, där man förbättrar kharman och där själen mår bra.

Vad blir det? Vad är fokuset?

Kommentarer
Postat av: Micke

Det har klagats på smygläsande så jag får väl tillkännage mig trots att mitt syndande är ytterst sporadiskt.



Jag röstar helt klart på "Dumlistan"



//Micke



2008-07-14 @ 20:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback