Den är definitivt här

Den bakfulla dagen med det perfekta vädret. Jag har inte kört många knop idag inte; vaknade ovanligt sent, 12 och körde en lång frukost för rehab. Om det fungerade kan man klura vidare på. Vad är egentligen det perfekta bakistricket? Finns det någon form av formel som alltid fungerar? Jag är insnöad på att äta äta och äta. Varannan vatten kan ju slänga sig i väggen. Hur mycket vatten jag än dricker innan läggdags så blir jag alltid lika jäkla seg dagen efter. Istället bör man suga i sig pommes frites, hamburgare och annat fett. Att dippa är en grej också, dippen gör något som får en att må bra. Dåligt samvete får man ju alltid men tänk då på hur mycket man har klubbat bort innan, mhm.

Gårdagen var superb! Vi var extremt taggade och började kvällen med lite shysst musik, öl och dans á la Strömbäck. Vi gjorde ett kort besök på Treat då det var ett tag sedan man var där. Sorgligt nog insåg jag att jag inte kände igen en jävel, mitt utgångsdatum tycks ha passerat. Istället blir man knuffad till höger och vänster av någon liten lollita med brunpuder på 18 år, arg blir jag. Sedan blev det faktiskt Larran, de hade en riktigt shysst uteservering med värme vilket uppskattades denna kväll! Erik och jag svepte vin som skurkar och klubbade loss till mycket skön musik inne på dansgolvet. Det hela slutade med att jag hade sönder Eriks öl som han nyss köpt för att jag vevar så febrilt med armarna när jag svänger loss, jag "råkar" slå en krullig tjej med mycket attityd i revbenen, flyr bakom Erik och ger honom min (hans) öl som tack. Sedan blir ilskan för svårhanterlig och vi vandrar hem, fulla och hungriga. Kvällen slutade på Mc Donalds där vi handlar mat för en hundring för att sedan bli kvitt! Men en fin kväll.

Imorgon ska jag arbeta mina vänner, det känns stabilt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback