Jag har blivit en tråkig gammal icke- materialist!

Nu har jag återhämtat mig från onsdagens lekar och jobbat av mina två dagar! Om två ynka dagar händer något stort; jag blir blott 20 år! tisdag alltså, icke att glömma nu! Varje år skriver jag önskelistor som andra skriver böcker, jag dekorerar, poängsätter och klistrar för fullt. Detta år har jag skrivit en snabb liten lapp på drygt fem saker, fem saker till den stora dagen?! Jag skäms, jag skäms över att vara jag när jag bara producerar fram trams. Förr ville jag ha allt, allt som jag såg, men nu får jag tvinga fram begäret. Vad har hänt? Och varför vill jag inte bara ha ha ha? Svaret är knappast att jag har allt, är det ens möjligt på en ålder av 20 år? Troligtvis inte. Kunde man önska sig vackra män i vackra kläder, vackert väder och en läcker bränna så skulle jag vara helnöjd. En hund skulle väl funka också, en till alltså.

Jag har totalt tappat mitt materiella begär, jag vill ha hjälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback