Träna träna

Toodles! Jag har varit och kämpat på gymmet, jag måste säga att jag blir stolt. Ensam, förvirrad och uttittad kilar jag dit. Idag blev det inte så tufft men vad gör det när man fyller år imorgon? Juste. För att följa upp gårdagens inlägg så har jag blivit botad, efter lite öl och pizza insåg jag att jag var tvungen att hjälpa mitt materiella begär på traven, jag blir klok av öl. Begäret var tvunget att få en push, så jag kastade mig helt enkelt in på H&M och köpte första bästa tröja jag kom över. Den var fin, och begäret är tillbaka. Efter den timmen så insåg jag att jag ville ha saker, kläder och kärlek!

Imorgon är det en bra dag, en mysig dag och min dag! Hej hopp! (Jag tror att jag är hög av endorfiner.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback