Båtar= porr

Mando Diaos konsert var underbar, vilken energi och vilken lycka! Jag är strålande nöjd med detta, hade tämligen kassa ståplatser men balettårna gjorde sitt, självfallet fick man se mycket av Björn och Gustaf.

Idag var jag och far en sväng på båtmässan, oj oj vilka underbara båtar! Jag vill köpa alla, dock för lite segelbåtar att kolla på. Kvällen ska avnjutas med schlager, chips och myskläder. För en gångs skull är jag inte sugen på fylla, utgång och socialt ståhej. Det nya schemat har anlänt och är fantastiskt bra, ledig drygt tre dagar i veckan. Betyg ska sättas sen beger jag mig ut i vuxenlivet! Först ut blir Terron som fyller 20 år den 1:a maj, du vet vem du BÖR bjuda på kalaset!

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback