Borta!

Hah! Dessa satans förbannade björnar, ett avslut har drömts! Jag har upplevt min sista mardröm om björnar. Jag vet vad det innebär, nu är du väck. Totalt väck.

Jag stiger ut på landet, på altanen. Tre björnar står utanför, de ser arga ut. Smart som jag är springer jag i ilfart därifrån, jag rundar huset några gånger och kastar mig in på baksidan. Björnarna är efter mig! Mor stiger in i rummet och jag går till ytterdörren för att checka läget; där står de. Hela satans björnfamiljen. Enorma, fula och gläfsiga. Jag tittar lite nonchalant på dessa ting, de kikar tillbaka och visar upp raderna av tänder. Jag stänger dörren efter mig och säger lite lugnt: "Jaha, var där ute då era jävlar. Var där ni."

Jag anar vad detta innebär, ett avslut. Och det är fan på tiden. Så idag är jag glad som en lärka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback