Ett geni

Jag är ett geni, för er som inte redan har förstått det så är det alltså bestämt. Som ni ser är utseendet förändrat med en jäkla massa timmar och koder hit och dit. Förstår inte mycket men skönt med en förändring, vad tycker ni om den? Jag fick hjälp av bloggen www.designadinblogg.se, en sajt som är relativt lättförstålig och bra!

Och nu är den värdelösa påsken över, och efter påsken kommer skivor och efter skivor kommer studenter. Efter fyra års trams ska man äntligen gå ut snart, jag börjar tröttna seriöst på att alltid förklara varför jag går kvar i skolan och inte har examinerat mig själv. Känner mig lite som en vuxen i en liten barnslig kropp! Den känslan kommer att sitta i tills jag slipper visa legitimation var jag än går, vidrigt! Tänkte lägga upp en skiss på klänning senare under dagen, inte funnit något tyg ännu men snart så. Kan man förresten bära vita skor till en ljus klänning eller blir det för mycket?

Kommentarer
Postat av: Besle'(bub)

Kul! Jag haffade den länken från saabe! Jag satt lite med min nya layout i
förrgår, är inte helt färdig.. vi får se när den dyker upp ...moooha.. mooohahah!

2008-03-25 @ 21:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback