Jag ska ha en ny fripp.

Godmorgon. Ty det är morgon för mig. Låg och snoozade drygt en timme, perfekt en dag som denna! Dagen ska fördrivas med träning med Terron. Det var ett tag sen jag var där, eller ja, mindre än en vecka. Men ångesten är alltid närvarande, långsamt kryper den fram när träningen har uteblivit. Jag förstår träningsnarkomaner, dock är jag helt för lat för att någonsin kunna uppfylla kraven.

Sedan mitt tokiga klipp i sommar (när håret kortades av med 2 dm) har jag låtit håret växa, nu står det härliga till! Håret ligger nedanför axlarna, luggen är vild och stört fult klippt då jag klippte den när jag hade insvept tre koppar kaffe. Koffeinchock. Och topparna bör kortas av. Men hur, var och när? Vad ska man köra för frippa? Blir det rakt och lite uppklippt trist eller något mer tokigt? Jag behöver stöd och hjälp. Men jag vill behålla längden, och bara toppa kanske. Usch, tråkigt.


Det var alltså förr..
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback