Tak är rätt shyssta

Jag jobbar en dag som denna, påsken är ingenting som berör mig förutom alla lass med godis man får, hoho. En härlig dag med mycket sol, till skillnad från snöstormen jag hamnade i igår, vidrigt! Igår blev en lugn kväll, låg halva kvällen och lyssnade efter spökljud, galet. För er som inte vet så spökar det våldsamt i mitt rum, creepy as hell. Och jag vägrar stänga min sovrumsdörr då jag hörde en spökexpert säga att man upprör andarna då, de blir arga om de stängs ute. Så mycket riktigt har jag den öppen.

Ikväll blir det vild utgång efter påskmiddag såklart! Hoppas ni har en mysig påsk alla.

Hej hopp.

Idag hatar jag:

En viss person.

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Vad anser du om dieter och bantingsmetoder?
kolla gärna mitt inlägg om detta! Hoppas du får en bra dag och GLAD PÅSK!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback