Klokheten ägs av mig

Vad gör man med all denna lediga tid? Sällan något vettigt tror jag. Jag har halkat efter lite med träningen sista tiden, men nu är det dags att köra igen! Studenten och beach 2008 är stora anledningar till att pusha på lite extra, det skadar ju inte att gymmet ligger fem minuter härifrån heller. Ska jag vara ärlig skulle jag hellre ligga hemma, kolla en shysst film och äta godis. Men med det kommer man liksom ingenvart, och helgen står precis runt hörnet så visst kan jag vänta.

Ett uppbrott orsakars sällan av en, förutom i vissa specialfall då. Ett hat kommer sällan ensamt, och en ilska föds sällan oprovocerad.

En daglig fundering. Hej nu.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Nämen hej!

Postat av: Linnéa

Nämen hej!

2008-05-15 @ 19:34:00
URL: http://linneawahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback