Goodnight

Sova. Sömn. Att sova. Sovit. Somna. Söva. Bli sövd. Sov. Söv. Sav.


Kommentarer
Postat av: pi-raten

Hej min stjärt! Fan va jag längtar till juldagen, oh ja. Det ska bli en fröjd att få skåda ditt lilla ljusa huvud och ruska om din lilla späda kropp! Vi har mycket att ta igen, jag ser framför mig en lång stund med ''prata i mun''!

Postat av: Ljushuvudet

Jag vet! Det här är olidligt, miss you och våra vin- moments! Sen vill jag se er lya också!!!

2008-11-12 @ 20:04:39
Postat av: Onkel vin

Jag har bjudit ner dig,men du infinner dig ej. Dörren är öppen. Du får ta i handtaget. Jag häller upp vinet, och väntar med ett öga på dörren.

2008-11-13 @ 20:02:10
URL: http://justmeqarro.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Endera dagen så kommer jag att vingla in där, halvdöd efter flygresan och allmänt förvirrad med flarran i topp! Håll ögat öppet..

2008-11-13 @ 20:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback