Hmm...

Så underbart att se att mina tappra läsare faktiskt blir sorgsna när jag inte skriver i denna vansinnigt skumma blogg. Jag ska skärpa mig och addera mer ilska, kärlek och hat. Idag är min lediga dag, imorgon blir det tufft med leverans klockan åtta. Dagen kommer då att bestå av kaffe och kiwi. Inte tillsammans. Nej.

Igår var jag på biografen och såg "Låt den rätte komma in", sjukt bra var den. Den var vacker men ruskig. Har ni märkt av den där skumma känslan sent på nätterna på biografer? När allt släcks och ljudet dör, det är kusligt like hell! Undrar om det går att övernatta i en salong.. Jag känner mig för ovanlighetens skull satans tanskspridd; jag gör en sak men tänker på en annan, jag slår ett nummer men ringer ett annat, jag går åt fel håll, fel rum och fel riktning. Det kanske blir så när vintern nalkas. För det går inte att förneka längre, det är svinkallt.

Idag hatar jag Com Hem som har stulit alla mina kanaler och släckt ner min hobby. Inatt fick jag njuta av valvakan på finska eftersom det var den enda jävla kanalen som fungerade i mitt rum. Jag hoppas att ni brinner.

Kommentarer
Postat av: Terron

Det blev inte kaffe och kiwi va? ;)

2008-11-06 @ 20:56:10
Postat av: Anonym

Nej! Det blev light Red Bull och banoni, för jävligt måste jag säga..

2008-11-07 @ 12:44:51
Postat av: Terron

Banoniiiiiii!!

2008-11-07 @ 19:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback