Jul mot nyår, bytt är bytt

Nej. Egentligen borde jag säga ja, men nej klingar så underbart bra just nu. Nej, det är inte jul ännu. Nej det är november och man ska INTE julpynta ännu. Nej, det ska inte regna, nej det ska snöa. Nej, jag vill inte ha kyla. Nej, tio år sen det stormade varje dag! Nej, falska människor är inget att ha och nej jag ska bli en trogen nej- sägare innan jul. Det blir ingen jul för mig, ty jag ska jobba. Underbart. Och ja, jag vet att många jobbar jul. Låt dom göra det, men släpp för fasen mig. Julen är min, var min, jag hade den. Nu får jag släppa den och byta ut mot nyår. Nyår är officiellt min, jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: elin

va? hur vet du detta? antar att schmat har kommit, jag hatar schemat. varför finns det? Vi ses

Postat av: Linet

Hahah, men jag räknade bakåt med mina matematiska metoder och fick fram jul? Hoppas för GUDS skull att det stämmer!

2008-11-19 @ 10:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback