Mr Rabbit



Jag har köpt en kanin. Bor man i Rysslands bortglömda systerland så får man slakta, fixa till och köpa kaniner. Jag hade en kanin en gång, två faktiskt: Fia och Smulan. Fia såg ut som den som sitter på mitt huvud, men det kan omöjligt vara hon.. Min hund heter Smulan.. Henne skulle jag aldrig sätta på huvudet dock. Bara för att klargöra. Så, med detta kan jag bara komma fram till en sak; jag har kommit ett steg närmare Herr Vit, och ett steg närmare försoning. Det tar sig!

Nu ska jag beväpna mig med pensel, färg och maskeringstejp och göra en insats i mitt rum! Det fanns en dag då jag hade hästar på väggen, alltså på en bård, en bård med hästar. Jag avskyr hästar.

Kommentarer
Postat av: Qarro

Tjuuusigt värre. Tjusigt!

Postat av: Anonym

Thanks hun ;)

2008-11-26 @ 19:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback