Mr Winter, go away

Haha. Hahah, ha ha ha! Nu kan sommaren och jag kyssa värmen adieu; inget mer skimmer, ingen mer parklek, inga mer ljusa nätter, ingen mer "grynting", inget rosé i parken och inga sliriga hemfärder med doft av syren. Jag och vintern ska försonas, vi ska ta i varandra, kramas, njuta, lära känna varandra. Vi ska kylas ned tillsammans, slira runt med varandra, ramla, famla och bli snoriga ihop för att sedan skiljas åt som ovänner och ta upp fighten i november nästa år.. Men för tillfället ska jag sluta upp med denna dramatik, dränka mig i helgtaggning, sladda runt i mina mest charmerande skor och popveva med den underbaraste vännen av alla!

Kommentarer
Postat av: Terron

Det föll nästan en tår.

Love you darling.

2008-11-23 @ 12:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback