Much better!

Like I said.. Idag är en bättre dag! Vad är felet? Här skulle det komma trettio morgonfrågor men jag skippar dessa och skiter helt enkelt i att få svar.. Jag talar om tvärtommetoden, den är applicerad. Jag gillar den faktiskt, mycket. Så, lördag lördag, lördag.. Ikväll får jag gå ut, inget jobb imorgon! Jag ogillar att jobba på helgen, det är dock mer drag men det är segt. Man kan inte riktigt koppla av. Efter jobbet blir det stort kalas i Tyresö, första gången man är där. Maskerad, som vanligt denna årstid. Kameran ska med, bilder kommer upp sen! Jag ska vara en björn. Sjukt hett. Björnen. Nu ska jag rusa till jobbet och faktiskt se till att njuta av färden dit. Önska mig lycka till bland alla bakfulla resenärer..

Kommentarer
Postat av: Terron

Lycka till björnen. :)

2008-11-08 @ 12:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback