Höstpepp

Satan vad jag gillar hösten ibland. Den här dagen, den här hösten. Kyligt, soligt, promenad och rosor på kinderna. Alla trädtoppar i Karlberg har blivit mörkgula, orange och röda. Deppet kommer när allt faller av.. Men än sålänge är jag safe! Helgen har varit vid god vigör, jag däremot. Drog med mig någon sjuk bakterie från utlandet; har hostat, dött, hostat, snorat och dött i ca två veckor nu. Tröttsamt, ohh yes. Däremot har jag insett att vin smörjer strupen rätt fint, så tabletter kan slänga sig i väggen för denna gång, vinet.

Såå, första veckan på nya jobbet. Det var bra, fint. Sjukt mycket ny information, regler och annat viktigt. Denna vecka kör jag två dagar på Zara i Sturegallerian vilket kommer bli kalas. KOM INTE FÖRBI! Sedan blir det öppningskurs två dagar och efter det en galet lång fredag med 10 timmars jobb.. Uhh. Veckan efter det kör jag enligt schema och det kommer att bli stört mycket att göra, jag är taggad och glad.

Nu ska jag möta upp Terron för en skön höstpromenix och lite andra onyttigheter..

Kommentarer
Postat av: Terron

Jag kommer att komma förbi, det vet du!!

2008-10-12 @ 16:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback