Idag är det måndag

Gravitationen var massiv igår, jag gick som en ihopvikt äldre herre halva dagen. Resterande delen av dagen spenderade jag under täcket, men idag mår jag fint. Fint. Jobbar sent idag, vilket känns sådär men jag behövde den här rejäla sovmorgonen. Så, det är nog nu som livet bara flyter på, endera dagen kommer man att vakna upp och undra vart resten av tiden tog vägen. Nej, jag har inte åldersnojja, bara för mycket kaffe i blodet. Kaffe gör mig konfundersam, snurrig och uppåt. Den blandningen är extra fin när man sitter ensam hemma med massa tid att fördriva.. Men allvarligt, snart är det november, en månad till och vi är vid jul. Jag gillar jul, men snälla kom inte ännu!

Jag har namnsdag snart era rackare.. Och denna gång funderar jag starkt på att skita i er, fokusera ännu mer på gåvor till mig och helt enkelt glömma att påminna. Det är viktigt det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback