Jag dödar om nätterna

Inatt gjorde jag "dödsrullningen" medan jag sov. Jag sov och vaknade av att jag dödsrullade mig själv. Som en krokodil. Vad jag dödade vill jag inte veta.. Mitt ego? Mitt liv? Roliga drömmar eller bara tid? Jag förstår i princip ingenting, så sammanfattningsvis är allt som det brukar vara. Vara. Att vara. Varan? Apråpå varan så gick onsdagens VIP- öppning helt okej. Jag var härligt läcker i min uniform och det mesta gick fint tills det hela gick snett. Som tur var dog ingen och jag överlevde tämligen bra. Apråpå bra träffade jag Albin idag. Albin är min vän och han är bra. Jag shoppade loss lite lagom innan löning, fikade med kall mocha latte och drack öl med familjen. Härligt variation där..

Någon påstod förresten att man lär sig ondska. Det är alltså FEL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback