Well done

Imorgon ska jag upp 05: 45. Det känns bra, nyttigt och nästan fasansfullt roligt. Jag längtar. Det är imorgon, nu är det idag och igår var det en gårdag. Gårdagen var suverän Trots att Terron inte lyckades snärja bartendern och jag precis fick upp ångan vid stängningsdags, det var hårt. Ungefär som HC med för mycket vin och clowner. Ja. Jag trillade hem alldeles för tidigt, åt smörgåsar, läste tidningar och lyssnade på morgonpasset i P3. Vaknade lagom pigg vid 12 med min mp3 sladd snurrad sjuttio varv runt halsen och en kamera under ryggen. Aningens suspekt..

Kommentarer
Postat av: Terron

Äsch! Jag hade honom, and you know it! ;)

2008-10-19 @ 20:43:01
Postat av: Anonym

Haha, vi tar honom helt enkelt nästa gång. Jag svirar du raggar, underbart!

2008-10-19 @ 22:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback