Det skulle ha varit en fiffig rubrik här..

Jag skulle blogga om något extremt bra, något viktigt, något värt att skriva om. Igår halv sex på morgonen var jag i mitt esse! Tankarna var logiska, humöret var på topp och inspirationen flödade. Idag minns jag inte vad som var så jävla fantastiskt bra att skriva om. Så det blir inget med det, inget alls. Borta! Borta! Vi kom aldrig längre än vasastan igår, det blev Peppar och för stor öl sedan Anchor och för mycket läskig rock. Annars var det en mycket trivsam, snurrig kväll.

Igår kom jag fram till att jag är en sjuhelvetes dålig prickskytt, råttorna lever om på natten (likt mig?), ondska säljer och Tore är en jäkel på att svira om.

 

Kommentarer
Postat av: Piraten

Resefeber?

Postat av: Terron

Det fanns ju en jävligt bra rubrik!!!

2008-09-25 @ 19:52:17
Postat av: Anonym

Lite resfeber, men efter lite virre och taggningsmusik ska jag nog överleva. Faan, jag överlevde ju resan ner till dig; med ett propellerplan, mannen som raggade, feber och 200 meters luftgropar haha!

2008-09-26 @ 18:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback