En dumlista beställd

Nu sitter jag här med slinghättan på huvudet och svettas som aldrig förr. Här ska det ljusas! Resultatet är ännu oklart, men vad gör det om hundra år? Morgondagen känns otroligt på, ska öppna på jobbet som om det var det enda jag ville. Förhoppningsvis kommer det in vackra turister som kan roa mig ett tag. Även om det händer en dag varje månad..

Spontaniteten hyllas idag! Jag ska bli en tuff en som vågar, som vågar göra det jag vill.

Dumlista:

1. Tuggummituggandes vithåriga 14- åriga tjejer som får för sig att jag blänger ilsket på dem, varpå de blänger ilsket och tuggar tuggummit värre än en idisslandes ko, varpå jag blir förbannad på att jag blir förbannad, stirrar ner i gatan och erkänner mig besegrad.
2. Arbetsgivare, ack dessa arbetsgivare. Vilka kriterier går ni på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback